Výběrové řízení na pracovní pozici zajišťující projektový management a koordinaci sítě

Placeholder

Výběrové řízení na pracovní pozici zajišťující projektový management a koordinaci sítě

6. 5. 2020

Česká ženská lobby, z. s., síť 38 organizací, vypisuje výběrové řízení na pracovní pozici zajišťující projektový management a koordinaci sítě. 

Hledáme do svého týmu kolegyni či kolegu na odbornou pozici zajišťující spolupráci členských organizací na tématech rovnosti žen a mužů, přípravu odborných podkladů pro advokační činnost, spolupráci s výborem, týmem sekretariátu a ředitelkou, apod. (0,5 úvazku) a projektový management (0,5 úvazku) výzkumného projektu Reflexe dopadu ESIF (Evropských projektů) na postavení žen na trhu práce, vznik datové platformy a mapování dopadu nevládních organizací.

Pozice je na dobu určitou jako náhrada za MD/RD s možností prodloužení spolupráce v případě zajištění dalších zdrojů.

Pracovní náplň:

  • projektový management, průběžné a závěrečné zprávy
  • zpracovávání odborných podkladů (stanoviska, tiskové zprávy, články, apod.)
  • advokační činnost - spolupráce na kampaních, orientace v legislativních procesech, koordinace připomínkových procesů, komunikace se stakeholdery
  • úzká spolupráce s ředitelkou
  • spolupráce s finanční manažerkou
  • koordinace sítě / komunikace do a vně sítě
  • administrace Google Suite, online prostředí
  • spolupráce na PR - sociální sítě, správa webu, CRM, monitoring médií
  • spolupráce na fundraisingu

Požadujeme:

  • ukončené vysokoškolské vzdělání magisterského stupně v sociálních vědách (gender, sociologie, politologie, sociální politika, apod.)
  • odbornou znalost a orientaci v tématu rovnosti žen a mužů
  • výborný psaný projev za účelem vytváření a zpracování odborných dokumentů, editace textu apod.
  • minimálně dvouletou pracovní zkušenost (NNO výhodou)
  • výbornou znalost anglického jazyka (C1 Advanced)
  • dobrou znalost práce na PC, Microsoft Office, zkušenost s Google suite a editací webu vítána
  • výborné komunikační schopnosti, organizační schopnosti, iniciativní přístup
  • zkušenost s facilitací či moderací schůzek či veřejných akcí vítána
  • ochota učit se novým věcem a rozvíjet své kompetence
  • samostatnost a spolehlivost i schopnost pracovat v týmu

Nabízíme:  

  • pracovní smlouvu na max 1,0 úvazek na dobu určitou (do února 2021 s možností prodloužení)
  • různorodou a zajímavou práci, spolupráci s dalšími organizacemi, sítěmi, ambasádami apod.
  • mezinárodní spolupráci a každodenní využití anglického jazyka
  • osobní rozvoj pod vedením ředitelky organizace a týmové supervize
  • možnost dalšího rozvoje a kvalifikačního růstu
  • účast nebo vystupování na zajímavých akcích, konferencích a networkingu
  • práci v etablované neziskové organizaci
  • práci v příjemném prostředí vilové čtvrti
  • flexibilitu - možnost práce z domova 20 % úvazku

 

Místo výkonu práce:

V Luhu 715/6, 140 00 Praha 4 – Nusle

Požadovaný termín nástupu:

Srpen 2020

Termíny výběrového řízení:

1. kolo – květen (součástí je zpracování písemného zadání – domácí úkol a úkol na místě)

2. kolo – červen

Své strukturované životopisy, motivační dopisy a případné reference zasílejte na adresu hana.stelzerova@czlobby.cz do pátku 22. 5. 2020.