ANDREA HOLOPOVÁ: Feminismus jako nadávka

Placeholder

ANDREA HOLOPOVÁ: Feminismus jako nadávka

26. 5. 2015

Možná na vás také na internetu vyskočila sponzorovaná vulgární reklama s názvem Feminismus není nadávka s „objektivní“ novinářkou Danielou Drtinovou. Ta se stala tváří akce „Kongres žen“ v rámci dotačního programu „Dejme ženám šanci“. V tomto programu se utrácí 158 milionů korun z kapes daňových poplatníků. A z žen dělá akorát husy...

Ve vulgárním klipu, kde hraje Drtinová hlavní roli televizní moderátorky zazní rádoby vypípaně nejsprostší nadávky, jaké si můžete představit. S nimi je srovnáno slovo feminimus a konstatuje se, že feminimus není nadávka.

Před sto lety sufražetky prosazovaly zavedení volebního práva pro ženy. Dnes už ale rovnost obou pohlaví před zákonem existuje. O co tedy novodobným sufražetkám jde? Organizace Kongres žen prosazuje „legislativní opatření k odstranění deficitů rovnosti pohlaví“, vytvoření „komory genderových expertů“ a realizuje mediální kampaně a happeningy. To všechno za peníze daňových poplatníků.

Když loni Daniela Drtinová v roli vysoce objektivní novinářky moderovala debatu o chystaném zavedení kvót na ženy na kandidátních listinách politických stran, mnohým divákům muselo být líto jediného muže Romana Jocha, na kterého útočila nejen feministka, která byla druhým hostem, ale i samotná moderátorka. Nyní se Drtinová konečně veřejně „odkopala“, když se stala tváří feministické kampaně. Jochovi by se teď měla omluvit za to, že předstírala nezaujatost.

Vice na...