„Triad hlasem proti násilí navazuje na to, co udělal pro Ikeu“

Placeholder

„Triad hlasem proti násilí navazuje na to, co udělal pro Ikeu“

10. 3. 2021

Přinášíme pravidelné týdenní hodnocení nových českých kampaní, a to hodnocení od nejpovolanějších - samotných kreativců a stratégů z tuzemského reklamního průmyslu.

Autor Ondřej Aust pro Mediář, 10. 3. 2021

Reklamní katovna za 7.-8. týden 2021

1. Triad: Chce to souhlas (56 %)
značka: Hlas proti násilí, klienti: Amnesty International Česká republika, Česká ženská lobby, Konsent
2. Zaraguza: Všechno se dá zjednodušit (51 %)
značka, klient: ČSOB
3. Brain One: Astrid Vitamin C (46 %)
značka: Astrid, klient: Sarantis Czech Republic
4. Žirafák (41 %)
značka: Zonky, klient: Benxy
5. WMC Grey: Prodávejte své reality chytře (40 %)
značka, klient: RE/Max

S nabídkou hodnotit obesíláme přes 30 tuzemských kreativců, stratégů a zástupců klientů. Tentokrát hodnotilo 9 katů. Na škále od 0 do 100 %, odstupňované po pěti bodech, každý ohodnotí každou z kampaní, všechna bodování zprůměrujeme do výsledného čísla. K vybraným kampaním můžou experti přidat slovní hodnocení.

Se svatým Valentýnem, svátkem všech zamilovaných, se dlouhodobě pojí takzvaný V-day, tedy den celosvětového hnutí za ukončení násilí, páchaného na ženách a dívkách. V tento den se agentura Triad připojila ke koalici Hlas proti násilí, která zastřešuje organizaci Amnesty International a spolky Česká ženská lobby a Konsent. Kampaň pro koalici vznikla v Triadu, online spoty v produkci Stink Films. „Spoty divákovi realisticky přibližují, s čím se běžně potýkají oběti násilí. Absurdita a pocit bezmoci v jednotlivých situacích jasně dokumentují, že je třeba provést systémové změny, které zaručí ochranu a podporu každého člověka, který ji potřebuje. V době pandemie, kdy množství domácího násilí stoupá a možnost vykročit z toxických vztahů klesá, je toto téma ještě naléhavější než kdy dřív,“ říká režisér spotů Jakub Jirásek. Organizace z koalice Hlas proti násilí a sdružení Ženy v právu v půli února zahájily kampaň Chce to souhlas. V rámci této kampaně se obracejí na českou vládu s požadavkem změnit definici trestného činu znásilnění v souladu s mezinárodními závazky Česka: „Sex bez souhlasu by měl být považován za trestný čin znásilnění.“